زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

/خندونک خونمون/

نظرات (11)

ال آی سفیدبرفی وعلی سفیدبرفی
29 خرداد 92 19:31
من وبلاگ شمارو بااجازه از پسر خواهرم برداشتم ارمیامسافر کوچولو.از خوندن متنی که به دختر نازتون نوشتید متاثر شدم وفاتحه ای برا ی دایی زهراجان خواندم .خداایشونورحمت کنه وپسرشونم مایه ی سربلندی همتون قراربده.راستی زهراجان ما اهل کجاست؟ خیلی نازه مخصوصا اونجا که دستشو گذاشته روصورتش وخوابیده دقیقامدلی خوابیده که دختر من می خوابید برام اون روزها تداعی شدن .ازطرف ماببوسینش ارمیامسافر کوچولو ایناچند روزی رفتن مسافرت ولی مامانش ازنظری که براش گذاشتین تشکر میکنه

خیلی ممنون
ایشالا خدا رفتگان شما هم بیامرزه
زهرا کوچولوی ما اهل لامرد استان فارس هست
ممنونم که تشریف آوردید
مامان ال ای سفیدبرفی
29 خرداد 92 19:33
بالای وبلاگتون زدین زهراتاالان سیزده روزشه ولی براش خاطرات پانزده روزگی رونوشتیم فکر کنم تاریخ بالادوروزی عقبه


سلام
احتمالا تاریخ کامپیوتر شما یه روز عقبه چون اون تاریخ بالایی تو سیستم من درسته
یعنی وقتی که من برای روز پانزدهم زهرا مینویسم زهرا خانوم چهارده روز از تولدش گذشته و تو روز پانزدهمی هست
بازم خیلی خیلی ممنون که بهم گفتید
مامان ال ای سفیدبرفی
29 خرداد 92 19:36
راستی احمد علی هم خیلی نازه پیشنهاد می کنم وبلاگی هم برا احمد علی باز کنین وکارهاشو به طور مختصر هم که شده بنویسید تا در آینده خودش ادامه اشو بنویسه
مامان پريسا
29 خرداد 92 20:01
دخترتون خيلي نازه خدا حفظش كنه
خدا باباي احمد علي رو هم رحمت كنه به قول دوستمون براي احمد علي هم يه وبلاگ درست كنيد حتما بزرگ شه خوشحال ميشه


والا چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
داستان احمد علی هم خیلی بلند تر از این حرفاس هم اینکه..............
اصلا بیخیالش اگه دوست داشتید بشنوید بهم بگید تا تو کامنتای خصوصیتون براتون بفرستم
شما اولین نفرایی نیستید که این پیشنهادو میدن
Lال ای سفیدبرفی
29 خرداد 92 20:23
ممنون از جوابای کاملتون .نمی دونم بایددست بهدست هم بدین وکاری کنین که غم نداشتن بابایی از تودلش جاباز نکنه ومنمطمینم همین کارارم می کنین از سفارشی که برا دخترتون در مورد محبت نکردن بیش از حد جلوی احمدعلی معلومه من خودمم خیلی به این چیزای شایددر ظاهر ریز اهمیت میدم .
میم مثه محیا
29 خرداد 92 21:36
آی جووونم زهراکوچولو
نمیدونی وبلاگت چ انرژی به من و بابای محیا میده
یاد 5-6ماه پیش میفتیم و احساس میکنیم محیا خیلی بزرگ شده!!!
این مدلی خوابیدن خوبیش اینه ک پشت سرش صاف نمیشه
از طرفمون سرانگشتای کوچولوشو ماچ کن


ممنون از محبتی که به زهرا خانوم دارید
شما هم از طرف ما محیا جونو حسابی ببوسید
مامان آناهیتا
29 خرداد 92 23:54
سلام من هرشب وب دخترتونو می بینم و یاد خاطرات دخترم می افتم راستی کمی از حال همسرتون هم بگید چیکار میکنه بهتر شده چه می کنه با بیخوابیها
حتما بهشون در کارهای خونه کمک کنید و خیلی بهش روحیه بدید و توجه کنید چون یه مرحله جدید رو شروع کرده به کمک و همدلی شما نیاز داره



ممنون از لطفتون
خانومی هم خوبه سلام داره خدمتتون
چشم حتما
بابایی زهرای گلم
30 خرداد 92 0:04
بابا سلام من درست نمیتونم عکسهای گلمو ببینم یادم میدی امروز خیلی عکس داریمو میگم شبتون خوش
فاطمه مامان زهرا
30 خرداد 92 0:52
سلام شب بخير ! كلا بچه ها رو فقط بايد خورد !! اگر خواب باشن كه ديگه هيچي ! واقعا معصوم و صد البته خوردني اند . نوش جان تون ! راستي نوشته بوديد پمپرز زهرا جوني براش بزرگه و ظاهرا بساط شست و شو و آبكشي براهه! من براي دخترك مولفيكس نوزادي استفاده مي كردم راضي بوديم . اگر هم از مارك هاي خارجي استفاده مي كنيد new born يا همون نوزاديش رو امتحان كنيد از سايز ١ مناسب تره .


سلام
خیلی خوش اومدید
ممنونم از راهنماییتون
راستش مامانش اول براش مای بیبی گرفته بود بعد که دیدیم جواب نمیده و بزرگه رفتم براش مولفیکس گرفتم ولی اوضاع تغییر نکرد که هیچ دیگه بدنش سرخ هم شد
والا فعلا توش موندیم چیکار کنیم
خونه ی ما
30 خرداد 92 1:42
سلام خیلی خوشحال شدم به من سر زدید ای بابا این محیای ما رو شناختید من عمه اش هستم هم عمه محیا هم ثمین و خاله سارا ای بابا پیر شدم رفت خیلی ممنونم که منو لینک کردید لطف دارید منم وبلاگ نی نی خوشگلتون رو لینک کردم بازم به من سر بزنید خوشحالمون کنید
مامان ال ای سفیدبرفی
30 خرداد 92 23:03
والادخترتون روز به روز شیرین تر میشه .منم از مولفیکس استفاده کردم دیدم جواب ندادکه هیج حساسیت هم دادقرمزی پوست وکلی مکافات دیگه پمادکالاندولابراسوزش پاهای بچه خیلی خوبه .سعی کنید از پوشاک خارجی استفاده کنید جان به به یا هاگز یاهرمارک دیگه ای چون دختر بچه هم هست براش مشکلی پیش نیاد این مولفیکس ایرانی هم که اصلا جواب ندادبه ما.راستی تاریخ وبلاگ شما دست من نیست که جلویاعقب بذارم باز امروز بالای وبلاگ زهراجان اومده دوازده روز .ولی من میدونم داخل شانزده روزه گیه .ببوسینش

ممنون از راهنماییتون
چشم حتما چک میکنم