زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

/خندونک خونمون/

روز یازدهم

1392/3/28 0:35
555 بازدید
اشتراک گذاری

چون دیروز سر کار بودم و عکس خوبی از زهرا خانوم ندارم

به درخواست دوستای گلم عکسای خونواده خودمونو میذارم

 

 

 

این عکس بابا بزرگ مهربون زهرا خانوم(بابا مرتضی)

با مامانی زهرا خانومه

البته این عکس واسه دوران عقدمونه

شاندیز مشهد

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم عکس من

تزرج- حاجی آباد هرمزگان

بقیه عکسها رو تو ادامه مطلب ببینید 

این عکس کیفیت نداره ولی چون یه اتفاق نادره گذاشتمش

 

از این شش برادر یکیش که بابای منه

مابقی هم که عموهام

معرفی میکنم

به ترتیب از راست به چپ

ردیف اول: عمو احمد مادر بزرگ و عمو جواد(عمو احمد و عمو جواد دوقلو هستن)

ردیف دوم: عمو روح الله عمو مجتبی عمو حسین

اون وسطی هم که عشق منه بابایی منه عمر منه در کل همه چیز منه

 

اینم که همه زندگی بابا یعنی مامان بزرگ زهرا خانومه

و اما

اینم بابا بزرگ مهربون خودم(بابای بابام)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهسا مامان نورا
27 خرداد 92 18:59
وای خدای من چقدر زهرا جون شبیه خودتون هست بابایی البته یه کوچولو هم چهره مامانش رو داره
مهسا مامان نورا
27 خرداد 92 19:00
ما هم استان هرمزگانیم بندر عباس زندگی میکنیم شما چطور؟البته ببخشید به خاطر عکسی که گذاشتید پرسیدم؟


ما لامرد استان فارس زندگی می کنیم
اونجا رفته بودیم واسه کار
یاس
28 خرداد 92 0:28
سلام.ممنون که به وب ما سر زدید.وبلاگ زهرا کوچولو هم قشنگه. الهی همیشه سالم و سلامت باشه. با کمال میل لینکتون میکنم.
مامان کوثری
28 خرداد 92 11:22
انشاالله همه در کنار هم سالم و سربلند باشید
انسیه
29 خرداد 92 1:12
مرسی که عکس خانوادگی گذاشتین خب پس بابابیی زهراخانوم جونن که هنوزبادل شادوسرحال میان وبلاگ نوشون

بله
خواهش میکنم
بله دیکه
ایشون همه دارو ندار ما هستن که همیشه میاد نوشونو ببینن
خدا سایه شو رو سر ما حفظ کنه