زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

/خندونک خونمون/

قابل توجه مادر مهربون کسری جون

1392/5/5 20:05
1,119 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

مادر کسری جون از وبلاگ 

کوچولکم     http://kasra1389.blogfa.com/

خب خاله تقصیر ما چیه که هر وقت میایم تو وبت یک ساعت نظر مینویسیم و لی کد تایید نمایش داده نمیشه و نمیتونیم نظرمونو ارسال کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تا حالا ده بار نظر نوشتم ولی کد امنیتی نبود که بزنم و نظرمو ارسال کنم

این مطلب رو تو پست های وبلاگم نوشتم که دیگه گله نکنید که چرا سر نمیزنید یا نظر نمیذارید

حالا از طرف ما کسری جونو یه عالمه ببوسید

راستی به خاطر اینکه بالاخره یه دل شدی که کسری جونو بفرستی مهد تبریک میگمهورا

این جشن هم به افتخار آقا کسری


 

 



پسندها (1)

نظرات (14)

مامان محیا
6 مرداد 92 13:03
سلام بابای زهرا.زهراجون خوبه؟چرا به ماسر نمیزنیدمن هروقت که وبلاگ محیارو میبینم حتما باید به وبتون سر بزنم ولی شما........ زهراجون رو هزار بار ببوسید
مامان کسری
6 مرداد 92 18:07
مرسی از لطف شما و تبریک و جشن و ... راستش دو روزه که با کسری میرم مهد ولی اگه من نرم توی مهد و باهاش نباشم هنچین گریه میکنه که دلل همه براش کباب میشه دعا کنید که خوب بشه و از من جدا بشه اصلا تصور نمیکردم این جوری باشه من به خاطر این که خبری ازتون نبود دلواپس شدم ضمن این که تقصیر بلاگفاست که کد نمیده نه من
مامان محیا
7 مرداد 92 0:11
سلام بابای مهربون زهراجون محیاجونی واسه ی زهراجونی هدیه گذاشته تو وبلاگه
میم مثه محیا
7 مرداد 92 23:21
سلاااام خوبید؟زهرای خاله خوبه؟سرحاله؟بزرگ شده گل دخترمون؟ شاید باز اشتباهی وبلاگ همنام رفتید آخه هرچی نظر باشه تایید میکنم
مامان سويل و اراز
7 مرداد 92 23:28
سلام ماماني من هم چند بار به وبلاگهاي بلاگفا نظر نوشتم كد نميومد ارسال كنم ولي بعدا متوجه شدم كه بعد از تموم شدن نظرتون بعد از اخرين كلمه اگه چند تا كليد فاصله رو بزني كد مياد بازم اگه نتونستي بهم بگو تا دوباره راهنماييت كنم


ممنون از لطفتون

حتما
سیدجواد
8 مرداد 92 23:27
سلام احساس میکنم یه کم تو عکس گرفتن از سیده زهرا دلسرد شدی سعی کن بیشتر ازش عکس بگیری و تو وبلاگش بذاری
مامان آروین (مریم)
9 مرداد 92 10:35
سلام دوست داری تو ماه مبارک رمضان ثواب داشته باشی ؟ اون هم کمک به کودکان نیازمند ..... تو مسابقه نی نی شکمو شرکت و هدفم از شرکت در صورت برنده شدن ، اهدا مبلغ مورد نظر به کودکان نیازمند می باشد. در صورت تمایل و شریک شدن در ثواب آن می توانید کد 737 را به شماره 20008080200 ارسال نمائید . همچنین می توانید به اعضای خانواده ، دوستان ، همکاران و سایرین هم خبر بدهید تا در این اجر معنوی شریک باشند . پیامبر اکرم (ص) : بخشنده بودن قبل از آنکه توانائی مالی بخواهد ، قلبی بزرگ میخواهد . منتظر قلب های مهربونتون هستم .
مرجان مامان اران
11 مرداد 92 0:58
سلام عزیزم مرسی بهمون سر زدین من لینکتون کردم
مامان علی
13 مرداد 92 14:18
سلام آپیم
مامان زینب
18 مرداد 92 15:51
سلام ممنون که سر زدید. دخملی رو ببوسید.با افتخار لینک شدید
مامان آروین
20 مرداد 92 13:54
عید آمد و عید آمد با نقل و نوید آمد رمضان مبارک رفت این فطر سعید آمد دنیا شده یکسر گل هرگوشه پرازبلبل هر خاک شده بستان چون نور امیدآمد این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان ودلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم . . .
مهسا مامان نورا
21 مرداد 92 0:33
ما اپیم
مامان محمد ماهان
21 مرداد 92 13:06
سلام از شما خواهش میکنم به سایت زیر برید.میدونم خیلی تلخه ولی برای شاد کردن دل پدر و مادر محمدطاها عزیز و برگردوندش به آغوش گرمشون هر کاری که میتونید انجام بدید.ممنون http://92329.blogfa.com/
مهسا مامان نورا
26 مرداد 92 0:13
ناز دخملمون چطوره عمو شما در ارشیولینکها هستید و ممنون از اینکه با خستگی زیادی که داشتید اومدید و به ما سر زدید


ممنون خوبه
راستش من خیلی گشتم ولی پیداش نکردم
بازم ببخشید
هنوز نمیتونیم محبت های شمارو جبران کنیم