زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

/خندونک خونمون/

معرفی خودمون

1392/4/9 5:29
858 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

به درخواست بعضی از دوستان گل که گفتن خودتونو بیشتر معرفی کنید میخوام خودمو همسر عزیزمو بیشتر معرفی کنم

من سید محمد هاشمی هستم

متولد شهر مقدس قم

شغلم هم طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ساختمانه

از اونجایی که اصالتا اهل شهرستان لامرد هستیم بعد از ازدواج با همسر عزیزم ساکن لامرد شدیم

ما در شب دوازدهم خرداد سال هشتاد و نه مصادف با شب ولادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) عقد کردیم

خب حالا از همسر گلم بگم

اسمش سیده فاطمه علوی هست متولد شهرستان لامرد استان فارس

حافظ و مربی قرآن

یه زن به تمام عیار فهمیده و کدبانو و همچنین کم توقع

چند تا نکته جالب هست که گفتنش خالی از لطف نیست

1. اولین تذکر من تو شب خاستگاری به همسرم

من: ببینید فاطمه خانوم من الان که اینجا روبروتون نشستم نه خونه دارم نه ماشین و نه وضع مالی مناسبی تا حتی اینکه من همین لباسی که الان تنمه برای خودم نیست

فاطمه: خب نداشته باشی، مگه همه موقع ازدواج چیزی داشتن؟

2.وزن من موقع عقد

من موقع عقد بین پنجاه و هشت تا شصت کیلو وزن داشتم ولی الان حدود هشتاد کیلو و اینم فقط و فقط به خاطر دستپخت خوب همسر گلم و کدبانو بودنشه

3.اسم گذاشتن روی بچمون

از اونجایی که هم من هم همسر عزیزم علاقه خاصی به حضرت فاطمه(س) و امام علی(ع) داشتیم تصمیم گرفتیم که اگه بچمون پسر بود اسمشو بذاریم علی و اگه دختر هم زهرا

4.چهارمیشم اینه که من همیشه و همیشه به همسر گلم افتخار میکنم و به خاطر صبر و حوصله فراوونش تو تحمل تمام مشکلات افتخار میکنم و همینجا میگم که واقعا عاشقشم

و در آخر اول از خدای مهربون بابت تمامی نعماتی که بهمون عطا کرده و هدیه با ارزشی که بهمون داده سپاسگذارم و دست پدر و مادر عزیزم و همچنین پدر و مادر همسرمو به خاطر تمامی زحماتی که برامون کشیدن و همچنان میکشن میبوسم و در آخرم از تمام دوستان (دوستان خانوادگی و دوستان وبلاگی) و آشنایان که حظورشون باعث دلگرمی ما میشه نهایت تشکر رو دارم.

پسندها (1)

نظرات (37)

مامان كسري
9 تیر 92 10:36
چه جالب بود كه ديتيل كاملي از خودتون ارائه كردين راستي انگار شما هم سرتون شلوغ شده ديگه به ما سر نمي‌زنين ضمنا چه خوب شد كه شغلتون رو گفتين من يه سري سوال در اين رابطه دارم
مامان یاسمین زهرا
9 تیر 92 13:02
انشاا... همیشه شاد و سلامت و خوشبخت باشید

مامان محیا
9 تیر 92 13:39
سلام آفرین به این زوج خوشبخت شما باید به همسرتان افتخار کنید.از شما میخواهم از همسرتان بخواهید موقع شیردادن مارا دعاکند
مامان محمدرضا
9 تیر 92 16:01
دوست عزیز پسری ما تو2تا مسابقه شرکت کرده خوشحال میشیم به وبلاگش بیایبین وبهش رای بدین پیشاپیش ممنونم گل دخترتونو ببوسین
مامان آرینا مو فرفری
9 تیر 92 16:53
انشااله همیشه کنار هم خوشبخت باشید.
♥متین من♥
9 تیر 92 17:10
سلام دوست خوبم ببخشید میشه چند لحظه بیای وبم عکس پسرم ببینی در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه دوس داشتی بهش لطفا رای بده کد 174 پیامک کن به 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست ) یه دنیا ممنونم از لطفت ... راستی همشهری هم هستیم منم از استان فارس هستم خوشبختم
خاله ی امیرعلی
9 تیر 92 17:52
چ جالب.. ایشالا ک خوشبختُ سلامت باشید..
مامان علی
9 تیر 92 23:34
سلام خلاصه و مفیدایشالا که همیشه کنارهم خوش باشین
مامان ندا
9 تیر 92 23:56
میشه بگیدچطوری وبلاگ پربازدیدشدید9094تابازدید
میم مثه محیا
10 تیر 92 0:14
به به از آشنایی بیشتر باهاتون واقعا خوشحال شدیم انشالله همیشه خوش و خرم باشید زهرا گلی داره نگاهاش شییطون میشه هاااا دوتاگنده واسه زهراگلی خاله
soheil
10 تیر 92 3:56
سلام دوست عزیزوبلاگ بسیارخوبی داری.ممنون میشم سایتم رو پیومدکنی به لینک دوستان.عنوانشم بزن فروش کارت شارژ به قیمت عمده.راستی خودتم به سایتم بیا.قدمت روچشام.ممنون اینم آدرس سایتم= http://tabsharj.ir
مامان حلما
10 تیر 92 10:16
سلام خاله جون وااااای چقدر نازی .خدا برا پدر و مادر نگهت داره. ممنون میشم به ما هم سر بزنید
مامان کارن
10 تیر 92 10:31
سلام انشااله همیشه شاد وسلامت باشید وخوشبخت وسایه تون همیشه سردخمل خوشگلتون باشه یه خواهش ازتونداشتم پسرمن کارن تو مسایقه نی نی شکموشرکت کردهوکد مسابقه ش 281 ممنون میشم اگه با پیامک به شماره 20008080200 رای به کارن پسرم رو خوشحال کنید خواهش میکنم اگه بهش رای دادید بمن اطلاع بدید متشکرم از لطفتون
مامان محیا
10 تیر 92 23:49
کجایی عزیز دل خاله؟
مامان آناهیتا
11 تیر 92 1:59
جالب بود همیشه شاد و سلامت و خوشبخت باشید
الهام مامان محیا
11 تیر 92 12:10
جالب بود ماشالله ماشالله چشم نخورین ایشالاه. آفرین به این قدرشناسی . باریک االله.
بابای یسری جان
11 تیر 92 18:33
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
SaYa
12 تیر 92 0:14
سلام ممنون از حضورتون در وبم... امیدوارم که همسر مهربون و دختر گلتون در سلامت کامل باشن و اوقات خوشی سپری کنن.... ایشالله که همسر مهربونتون همیشه در کنارتون باشن و شادی سهم همیشگیتون از زندگی باشه
مهسا مامان صدرا جونی
12 تیر 92 18:05
انشالله همیشه همینجور خوشبخت بمونین که هــــیـــــچ...خوشبخت ترم بشین
حامی
13 تیر 92 0:05
سلام پدر مهربون.خوشحال شدم از این دوستی و لینکتون کردم.همراه همسر محترمتون و زهرا خانم گل خوشبخت باشید
عمو جواد
14 تیر 92 1:42
سلام زهرا گلی امشب بالاخره بعد از کلی وقت اومدی بغل عمو وای که چه حس خوبیه وقتی آدم دخمل برادر زادش رو تو بغل بگیره و ... خیلی دلم آروم شد انشالله همیشه زنده باشی و خوشبختیت رو ببینم دوستت دارم عزیزم واقعا دلم برات تنگ شده بود.....
عمو جواد
14 تیر 92 1:53
_________§§§§________$$$_________$$$________§§§§__________ _______§§____§§___$$$$$$$$$___$$$$$$$$$___§§____§§________ ______§§__§§____§$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$§____§§__§§______ _____§§__§§__§§_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_§§__§§__§§_____ ____§§__§§__§§___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___§§__§§__§§____ ____§§_§_§_§_§_§___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___§_§_§_§_§_§§____ ___§§___§_§_§________$$$$$$$$$$$$$$$$________§_§_§___§§___ ___§§__§_§_____________$$$$$$$$$$$$_____________§_§__§§___ __§§__§__________________$$$$$$$$__________________§__§§__ ___________$$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$♥ ♥$$ ______________________$$$ _______________________$ ______________________ ____________________ _________________ _______________ _____________ ___________ _________ _______ _____ ____ ___ ــــ _ ســــــــــلامـ عسیسمـ وبلاگتـ عالیـــــــــــــــــهـ بهـ وبلاگـ منمـ بیـــــــــا نظــــــر یادتـ نرهـــــــــــــــــــــا
مامان نی نی
14 تیر 92 16:04
سلام دوست خوبم فاطمه خانم ودوستش تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کردن خوشحال مشم که کد های 464 و465 رو به صورت464 465 (با یک فاصله) به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید وبهشون رای بدید ممنون
مامان سید علی
15 تیر 92 11:25
سلاااااممم. به به چه دخمل ناز و گلی ماشالله. چه مامان بابای خوبی انشالله همیشه در کنار هم شاد و خوشحال باشید .. خوب منو شناختی ؟؟؟؟ تقریبا میشه گفت همبازی کودکی. خوب یه راهنمایی دیگه هم اسم خانومت هستممم ههههه حالا دیگه کاملا فهمیدی . انشالله همیشه خوش و شاد و شلامت باشید در کنار هم. سلام فاطمه جون رو برسون. دخمله نازت هم به جای من ببوس.
خاله ی امیرعلی
15 تیر 92 22:04
اصلا معلوم هست شما کجایید؟!! زهرا خانومی؟؟ خب دلمون واست تنگ شده...
مامان كسري
16 تیر 92 15:09
كم پيدايين نيستين. چيزي كه نشده ان‌شاالله؟
مامان حنانه زهرا
17 تیر 92 13:27
سلاممممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##خوفی##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ____من آپم___ _ ______# #__________#____________بدو بیا___ا ___ # _#_________#_________________ا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____^_^________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_# ___##__#________#___#________#__#_____________### ____##__##____##__#___________#__##_________## ______##__####__##______________#__##_____## ________########___________________#######
مامانی کسرا
17 تیر 92 17:49
انشالله همیشه کنار هم خوب باشید...
سودابه
18 تیر 92 1:28
الهم صل علی محمد و آل محمد سلام .برای ورود به خونه وب یک فرشته که نامش از دخت نبی گرفته شده وسادات طباطبایی هم هست با صلوات وارد شدم که تطهیر شده باشم. شما نمونه یک مرد منصف مسلمان ویک خانواده گرم هستید که امیدوارم محبتتان در نی نی وبلاگ زبانزد همه باشد. دوست داشتید به وب من و میوه های دلم ،نوه های گلم محمد متین و محمد مانی تشریف بیارین خوشحال می شم
ال ای سفیدبرفی
20 تیر 92 0:51
زهرا جان خبری ازت نیست ،نگران شدم .دلمون واست یه ذره شده گلم چرا نیستی؟
مامان کارن
20 تیر 92 10:11
سلام باافتخارلینکتون کردم خوشحال میشم شماهم مارو لینک کنیدممنونم زهراکوچولوروازطرف من ببوسید.
مامان آرتین
22 تیر 92 9:45
سلام،انشااله همیشه شاد وسلامت باشید و همیشه اینقدر خوشبت باشید خوشحال میشم به ما هم سر بزنید.
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
26 تیر 92 0:52
كجايين شما ؟!
بابای سید محمد
27 تیر 92 1:05
سلام قدم نورسیده مبارک خدا دختر گلتون رو که نعمتی آسمانی هست براتون حفظ کنه
مهسا مامان نورا
27 تیر 92 15:55
امیدوارم همیشه در کنار هم خوشبخت و موفق باشید البته 3 نفری راستی عمو به من رای میدی با هر چند تا خط موبایل که دارید کد 190 رو به 20008080200ارسال کنید به وبم سر بزنید خوشحال میشم.
مامان بردیا
27 تیر 92 18:11
ان شاا..همیشه کنار هم شاد و خوشبخت باشید
سید احمد هاشمی
3 مرداد 92 9:55
سلام فکر کنم شما رو نمی شناختم اما مثل اینکه الان شما رو شناختم!!!