زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

/خندونک خونمون/

سرگرمی وبلاگی

1392/4/9 3:22
754 بازدید
اشتراک گذاری

به دعوت دوست خــــوبمون خاله فرزانه مادر مهربون محیا خانومِ خوشگل مهربون

اگه روزی از هفته بودم :شنبه

اگه عدد بودم : بیست

اگه نوشیدنی بودم :یه فنجون شیر نسکافه گرم

اگه ثواب بودم : گرفتن دست زمین خورده ها

اگه درخت بودم : بهار نارنج


اگه میوه بودم :هلو

اگه گل بودم :گل محمدی

اگه آب و هوا بودم :بارونی

اگه رنگ بودم :سبز آبی

اگه پرنده بودم : قو

اگه صدا بودم : لالایی مادر تو گوش فرزندش

اگه فعل بودم : عشق

اگه ساز بودم : ویولون

اگه بخشی از طبیعت بودم : جنگل

اگه یه حس بودم : شادی

ازمادر مهربون محیا جون تشکر میکنم واز مادر مهربون محیا جون از وبلاگ میم مثل محیا دعوت میکنم برای شرکت در این سر گرمی وبلاگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محیا
9 تیر 92 4:01
باکمال تشکروسپاس.شماخیلی باسلیقه اید.
مامان حنانه زهرا
9 تیر 92 13:24
عالی بود بابایی بیست بیست ولی عشق که فعل نیس


من از اولشم ادبیات فارسیم ضعیف بود
شما به بزرگواری خودتون ببخشید
ولی به نظر من عشق مفهوم تمام زندگی آدمه
میم مثه محیا
11 تیر 92 18:18
خیلی جالب بود مخصوصا نوشیدنی و صدا ممنون از دعوتتون...اینروزا محیا سرما خورده و بدجوری وقتم پره در اولین فرصت حتما به دعوتتون لبیک میگم واسه زهرا گلی منتظر عکس جدیدشیماااااا