زهرا کوچولوزهرا کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

/خندونک خونمون/

مسابقه

1392/4/6 2:00
840 بازدید
اشتراک گذاری

مامان خوب کسرا جان من رو به این مسابقه دعوت کردن ازشون ممنونم

1 - بزرگ ترین ترس زندگی شما ؟

خب اینکه مشخصه و همه همین جوابو دادن ( از دست دادن عزیزانم)

2 - اگه 24 ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی ؟

خیلی کارا میشه کرد ولی بدون شک دنبال شیطنت و سرک کشیدن نمیرفتم اگه میتونستم حتما میرفتم کربلا 

3 - اگه غول چراغ جادو توانایی بر آورده کردن یه آرزوی 5 الی 12 حرفی شما رو داشته باشه

اون آرزو چیه ؟

خوشبختی زهرا

4 - از میان سگ - اسب - گربه - عقاب و پلنگ کدام را دوست داری ؟  

عقاب 

5 - کارتون مورد علاقه دوران کودکی ؟ 

تام و جری 

6- در پختن چه غذایی تبحر ندارید ؟

 من هیچ غذایی بلد نیستم  بپزم بجز: نیمرو، املت، تخم مرغ آب پز و... 

7 - اولین واکنش شما موقع عصبانیت ؟

 داد 

8 ـ با مرغ - اورانیوم - دریا و خسته یک جمله بسازین ؟

یه بنده خدایی تو بخشیدن دریا، گرون کردن مرغ و غنی سازی اورانیوم تبحر خاصی داشت، واقعا خسته نباشه. ناراحت

9 ـ دو بیت شعر که خیلی دوستش دارین ؟ 

دوست دارم شمع باشم         در دل شبها بسوزم

روشنی بخشم به جمعی         وخودم تنها بسوزم 

10 ـ اگر بخواهید با تونل زمان فقط یک روز از زندگیتون رو در حال ٰ گذشته و آینده

سفر کنید آن روز کدام است ؟

سعی میکنم تو حال بمونم تا اینکه تو حسرت دیروز یا عشق فردا بسوزم. یول

11 - شما چه رنگی هستید و چرا ؟

اینُ باید دیگران جواب بدن. ولی اگه بخواهید بدونید چه رنگی رو بیشتر دوست دارم بدون شک اون رنگ سبزآبیه. به خاطر آرامشی که از ساحل دریا میگیرم. 

12 - اگر قرار باشه از ایران برید کدوم کشور و برای زندگی انتخاب میکنید ؟

یک وجب از کویرشُ به صدتا دنیا نمیدم          یه قطره آب وطنُ به صد تا دریا نمیدم

فقط ایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــران 

13 - بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیتون ؟ 

در رفاقت رسم ما جان دادن است        هر قدم را صد قدم پس دادن است

هرکه بر ما تب کند جان میدهیم            نــاز اورا هــرچه باشـــد میخـــــریم  گاوچران

14 - اگه قرار باشه سه نفر از آشناهات و امشب مهمونی دعوت کنی کیا هستن ؟ 

اتفاقا امشب همونا دعوتن. عمو جواد، عمو روح الله، دکتـــر فاطمی از خود راضی

15 - اگه قرار بود یک کلمه رو از لغت نامه حذف کنید اون چه کلمه ای بود ؟

طلاق قهر

16 - کسی را که بخواهید ملاقات کنید ؟

یه دوست خیلی قدیمیه که نمیشه اسم برد تعجب

17 - اسم دیگه برای وبلاگتون انتخاب کنید ؟

تمام هستی ام زهرا قلب

18 - خودت  رو شبیه چه میوه ای میدونی ؟

نارگیل(پوست کلفت و کم مصرف) نیشخند

19 - سه خصوصیت بد اخلاقی شما ؟

به هرکی اعتماد میکنم/ زود عصبی میشم/ همه رو مثل خودم میدونم متفکر

20 - کاشکی ..........؟

احمد از پیشمون نرفته بود گریه

 شرط این مسابقه دعوت سه نفر از دوستان عزیزمون به این مسابقه است

دلم میخواست همه رو دعوت کنم چون همه واسم عزیزن، اما شرمنده دوستان خجالت

1 - عمو جوادم بابای علی کوچولو 

2 -مامان محیا جون

3 -مامان ال آی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مادر کوثر
5 تیر 92 16:44
جالب بود!
مامان محیا
5 تیر 92 16:44
سلام بابای زهرا .ازتون ممنونم که مرا به مسابقه دعوت کردید.باکمال میل در مسابقه شرکت میکنم.
میم مثه محیا
5 تیر 92 16:59
سلام ب باباو مامان زهرا خانوم و خود عسلک ظاهرا محیاهای نی نی وبلاگ زیادن لینک "م مثه محیا" توی لینکتون نیس و احتمالا با وبلاگ "ماه من محیا "یکی شده یه وبلاگ دیگه هم هست ک الهام مامان محیا نظر میذاره اما آدرسشو نمیذاره میتونی کمکم کنی آدرسشو پیدا کنم؟
ال ای سفیدبرفی
5 تیر 92 17:22
اگه به عکسای ال ای نگاه کنید دوروبر عکسای تولدش مامان ارمیا براش با فتو شاپ یه چیزایی گذاشته .ویک قسمتش توشتیم عکسای اتلیه اون عکسای اتلیه رو دامادنون که کارمند بانکه وبرا شغل دومشون از بس علاقه داره اتلیه داره .اون عکسارو ائنجا گرفتیم ولی هنوز سر دامادمون انقدر شلوغه که وقت نکرده مال مارو کار کنه بازم عکسارو ماما نارمیا یه ذره روشون کار کرده .ببینیم این عکسا ی اتلیه ی ما کی بدست ما میرسه گفتن برا تولدشون میدن .اگه به وبلاگ پینار کوچولو برین عکسای اتلیه ی پینارو. همون دامادمون انداخته ولی مال ما کار داره هنوز
میم مثه محیا
5 تیر 92 17:43

یه دنیا ممنون از لطفت
زهراگلی خاله رو دوتا ماچ نرم از انگشتای ظریف و خوشگلش بگیر واسم.آخه هنوز واسه رو لپ بوسیدن کوچیکه



خواهش میکنم آبجی
چشم حتما
ولی من خودم همیشه لبش رو میبوسم
مامان حنانه زهرا
5 تیر 92 19:06
خیلی خوب بود.به ماهم سربزنیدلطفا
مامان محیا
5 تیر 92 20:59
سلام بابای زهرا.باور کنید از روزی که وبلاگتون رودیدم روزی نیست که به وبتون سر نزنم.احساس میکنم که زهرای نازنین دوست خوبی برای محیا میشه.با تمام وجود آرزو میکنم در کنار فرشته ی کوچیکتون وهمسر مهربانتون روزهای رنگی داشته باشید
الهام مامان محیا
5 تیر 92 22:22
سلام ممنون از این همه مهر ومحبتتون نسبت به پرنسس من. وای خدای من انگار همین دیروز بود که محیا 21 روزه بود خدا حفظشس کنه.ازش خود مراقبت کنین تا توپول و مامانی بشه
مامان حنانه زهرا
6 تیر 92 0:44
چرانیومدین


اومدیم که
مامان حنانه زهرا
6 تیر 92 0:44
سلام... ---------------------------_(/_) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--"._--,',; -((((-,...-------,((((-------`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--------------(((------/ -))-|-------به روزم-----| ((--|--------.-------'-----| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/-- )---/-.--)----------`/--/ ---|.---(-(------------' ---||-----//----------'| ---||------//-------_'|ا ---||-------))-----|_--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------_| ومنتظر کولاک کردن تو
ال ای سفیدبرفی
6 تیر 92 2:24
آخرش ارمیا جون ماروهم لینک کردین .»ممنون


خواهش میکنم
از طرف من ازشون عذر خواهی کنید که دیر شد
مامان کارن
6 تیر 92 11:04
سلام سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.
خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا


ششما واقعا موفق شدید؟
من که باور نمیکنم
چون غیر ممکنه
مامان ساتیار
6 تیر 92 16:12
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
خاله ی امیرعلی
6 تیر 92 16:49
سلام.. پس عکسای جدید زهرا جون کووووو؟!! کجایید شما؟؟ از روز 18 تا الان منتظریم ببینیم چقد بزرگ شده.. زودی بیاید و آپ کنید.. ** راستی نی نی وبلاگ جشنواره ای رو برگزار کرده باعنوان "نی نی شکمو". با دیدنِ عنوان سریع توو آرشیوِ عکسای امیرعلی جونم گشتم و مرتبط ترین عکس رو انتخاب کردم و فرستادم، حالا از شما دوستای خوبم کمک میخوام تا با رای دادن به این عکس مارو پشتیبانی کنید توو مسابقه. **دوستای گلم باید کد ۱۰۱ رو به شماره ی ۲۰۰۰۸۰۸۰۲۰۰ پیامک کنید
مامان محیا
6 تیر 92 17:06
سلام. در مسابقتون شرکت کردم البته تاموقع اذان صبح درگیر بودمنتیجه اش را هم ببینید. مطالب نامنظم شدههمسرم هم فرصت نکرده منظم کنهحتما بخونید
مامانی کسرا
7 تیر 92 0:46
قشنگ بود مخصوصا اون قسمت که نوشته بودید فقط ایران! زهرای عزیز رو ببوسید اما فقط لپش ُ تورو خدا روانشناسا موکدا میگن نباید لب بچه رو بوسید ببخشید البته جسارت نباشه،اما هم از لحاظ انتقال میکروب و هم مسائلی مثل بلوغ زودرس و یا علاقه غیر طبیعی به والدین(دختر به پدر ، پسر به مادر) خیلی تاکید میکنن این کارو نکنید البته برای پسر ها خیلی بیشتر امر و نهی میکنن، رعایت مواردی موقع شیر دادن به پسر، موقع تعویض پوشک و ... بازم ببخشید من دخالت کردم خواهش میکنم منُ ببخشید چون خودم به خاطر کسرا خیلی اینور و اونور میخوندم گفتم شاید شما هم دوست داشته باشید بدونید موفق و شاد باشید
زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 2:05
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 2:21
واقعا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم دوست خوبم
قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
7 تیر 92 4:15
سلام دوســـت جونا شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید... مادام منتظر حضور مهربونتونه
free-downloadha
7 تیر 92 11:33
سلام وقت بخیر با فعالیت در این انجمن در بخش خانه و خانواده و اموزش اشپزی و مد لباس و هم چنین اس ام اس جوایز نقدی و ساخت قالب سفارشی هدر لوگو و گرافیک ب صورت رایگان از ما تحویل بگیرید ممنون میشم در انجمن ثبت نام کنید و اموزش های خودتون رو به دیگران هم بدید و همجنین در امضا میتونین نی نی وبلاگ خودتون رو تبلیغ کنید هم اکنون منتظر شما هستیم موفق باشید http://free-downloadha.com/
مامان حسین جون
7 تیر 92 11:43
سلام دوستان گلم حسین جون وپسرخاله ش محمدیزدان جون درمسابقه جشنواره تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده دوستان عزیزم اگه می تونید باارسال یک اس ام اس باقیدکد202 203 به شماره 20008080200بهشون رای بدین لطفا کدها رو همینجور که نوشتم بنویسین بدون خط فاصله یا هر علامت دیگه ای از لطف شما سپاسگذارم
مامان بهار
7 تیر 92 15:03
سلام عزیزم مرسی که به وبلاگم سر زدید لطفا اگه دوست دارید و بهمون لطف دارین کد 230 رو به شماره ی 20008080200 پیامک کنید بازم ممنون
مامان طاها
8 تیر 92 13:53
سلام ممنون از نظر قشنگتون، شمام وبلاگ زیبایی دارین امیدوارم خداوند براتون زیباترین سرنوشتو کنار دختر ناز و همسرتون بنویسه، پیشنهادتون برا تبادل لینک هم با کمال افتخار می پذیرم در اولین فرصت لینکتون می کنم فقط سرم خیلی شلوغه- همیشه شاد و خرم باشین
خاله الهام
8 تیر 92 18:54
سلام دوست خوبم آرتميس كوچولو باكد 220 توي مسابقه شركت كرده و به راي شما دوستهاي خوبم نياز داريم لطفا يه سري به وبش بزنيد اگه مايل بودين بهش راي بديد اميدوارم بتونم محبت شما رو جبران كنم